سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10098

?

کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10098 مدل سفید رنگ از سری کفش زنانه مخصوص پیاده روی 4 رنگ می باشد که علاقه مندان به کفش رنگ سفید می توانند این محصول را نیز انتخاب و خریداری کنند . این کفش شیک و زیبا مناسب برای دختران و بانوان در تمامی سنین می باشد که با توجه به سایزبندی متنوع محصول ، می توانند اقدام به خرید کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10098 کنند .

فروشگاه جوان مد با توجه به علاقه مندی مشتریان به کفش های پیاده روی این محصول را در فروشگاه موجود کرده است تا بانوان و دختران بتوانند کفشی زیبا و شیک را برای پیاده روی و کارهای روزمره خود خریداری کنند . شما می توانید به صورت اینترنتی کفش زنانه مخصوص پیاده روی خود را با نازل ترین قیمت سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید . اما قبل از آن می توانید ادامه این مطلب را که نقد و بررسی جامعی در رابطه با کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10098 است ، مطالعه کرده و با کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصول خرید خود را انجام دهید .

  • طراحی ظاهری و آرگونومی ساخت کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10098
  • دوام و کیفیت کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10098
  • جنس رویه کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10098
  • جنس زیره کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10098
  • ویژگی های کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10098
  • نگهداری و شستشو کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10098

    طراحی ظاهری و آرگونومی ساخت کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10098

    در هنگام خرید کفش بایستی به موارد مهمی همچون طراحی ظاهری و همچنین آرگونومی ساخت محصولات توجه داشته باشید چرا که کفش ها علاوه بر داشتن ظاهری زیبا بایستی کاملا آرگونومیک و طبی باشند تا بتوانید از آن برای پیاده روی و کارهای روزمره استفاده کنید . عدم طراحی مناسب می تواند مشکلات اولیه ای همچون زخم شدن و تاول زدن پا را به دنبال داشته باشد که در دراز مدت حتی می تواند مشکلات جدی تری را برای مفاصل به وجود بیاورد .

    کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10098?

    کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10098 دارای طراحی استاندارد بوده و تولید کننده سعی کرده است تا با استفاده از زیره تقریبا مرتفع با شیب ملایم به سمت جلو و همچنین طراحی نوک تقریبا گرد سعی کرده است تا کفش را با طراحی آرگونومیک تولید کند .کفش مخصوص پیاده روی فوق با توجه به ساختار رویه ای که دارد قابلیت تنفس خوبی داشته که سبب تهویه هوای عالی در درون کفش شده است ، از این رو پیاده روی با این کفش حتی در روزهای گرم تابستان نیز می تواند سبب خنک شدن پا شده و از عرق کردن جلوگیری نماید .

    این کفش زیبا دارای رنگ پس زمینه کاملا سفید بوده که در بخش کناری آن نواری دو رنگ سفید و قرمز با طراحی چاپی نوشته قرار گرفته است که این کتانی را شبیه به سری کفش های جدید شرکت نایکی کرده است . کفش مخصوص پیاده روی فوق به صورت بندی طراحی شده که با استفاده از بند می توانید آن را بسته و در صورت دلخواه سفت یا شل ببندید . داخل کفش از آستری استفاده شده است که داخل آن را نرم کرده تا بتوانید حتی بدون نیاز به جوراب کفش را بپوشید .

    دوام و کیفیت کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10098

    دوام و کیفیت بالا یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که کفش ها و کتانی ها به خصوص کفش های پیاده روی بایستی آن را دارا باشند ، زیرا تمامی وزن بدن سوار بر روی کفش ها بوده و فشار زیادی را متحمل هستند ، به خصوص در هنگام پیاده روی و دویدن که فشاری که به کفش وارد می شود حتی بیشتر از وزن بدن است . بنابراین دوام و استحکام یک کفش پیاده روی بایستی بالا باشد تا در دراز مدت آسیبی نبیند .

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10098

?