سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 10065

?

کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 10065 از سری مدل های بسیار محبوب و پر فروش مخصوص پیاده روی و قدم زدن می باشد که فروشگاه آنلاین جوان مد به دلیل استقبال خوب مشتریان این محصول را در 4 رنگ مختلف موجود کرده است تا مشتریان گرامی بتوانند به دلخواه خود با قیمت ارزان ، کفش مخصوص پیاده روی خود را خریداری کنند . کفش مخصوص پیاده روی زنانه با طراحی بسیار عالی خود کاملا مناسب برای ورزش و پیاده روی می باشد که در کنار تولید بسیار خوب و با کیفیت خود ، از شکل ظاهری شیک و زیبایی نیز برخودار است .

مدل فوق در رنگ مشکی طراحی شده است که در میان مدل های دیگر از فروش بهتر و محبوبیت بالا تری برخودار است . این کفش مناسب برای هر رده سنی بوده و دختران و بانوان می توانند در هر سن و سالی که هستند از این کفش پیاده روی استفاده کرده و آن را با انواع لباس ها و تیپ ها نیز ست و هماهنگ کند .

در این مطلب فروشگاه جوان مد قصد دارد تا شما را با کفش های مخصوص پیاده روی آشنا کرده و به ویژگی ها و نوع طراحی کفش مخصوص پیاده روی زنانه فوق بپردازد تا کسانی که قصد خرید کفش مخصوص پیاده روی زنانه هستند بتوانند به درستی تصمیم گرفته و محصول خود را انتخاب نمایند .

  • ویژگی ها و خصوصیات کفش پیاده روی
  • نوع طراحی و آرگونومی ساخت کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 10065
  • جنس رویه کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 10065
  • جنس زیره کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 10065
  • شستشو و توصیه های مهم در نگهداری از کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 10065

کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 10065?

ویژگی ها و خصوصیات کفش پیاده روی

قبل از اقدام به خرید کفش مخصوص پیاده روی نیاز است تا ویژگی ها و خصوصیات یک کفش ایده آل و استاندارد پیاده روی را بشناسید تا بتوانید آن ها را در انتخاب و خرید کفش لحاظ کرده و مدلی بسیار خوب و آرگونومیک را خریداری کنید . یک کفش مخصوص پیاده روی بایستی وزن سبکی داشته باشد تا فردی که از آن استفاده می کند در هنگام پیاده روی طولانی خسته نشده و اذیت نشود . این در حالی است که بسیاری از خریداران کفش ها ، مدل هایی را انتخاب می کنند که اصلا مناسب برای پیاده روی نیست .

و اما یک کفش پیاده روی خوب در کنار وزن سبک بایستی انعطاف پذیری بالایی داشته باشد تا در هنگام قدم برداشتن کمترین فشار بر روی پاها اعمال شود . توجه داشته باشید که در قدم زدن و پیاده روی بیشترین عضوی که در بدن تحت فشار و تحت تاثیر است ، پاها می باشند ، به همین دلیل داشتن انعطاف خوب ، فشاری از سوی کفش به پا اعمال نخواهد شد . این انعطاف برای رویه و زیره بوده و جفت بخش های کفش بایستی نرم و ارتجاعی باشند .

منعطف بودن و خاصیت ارتجاعی در زیره کفش می تواند از شدت فشار وارده به پا در هنگام قدم زدن بکاهد . همچنین کفش خوب بایستی تهویه هوای خوبی نیز داشته باشد تا پاها در هنگام قدم زدن عرق نکند و دمای داخلی کفش افزایشی نداشته باشد .

نوع طراحی و آرگونومی ساخت کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 10065

نوع طراحی و آرگونومی ساخت کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 10065 موجب شده است تا این کفش کتانی مناسب برای پیاده روی باشد . یک کفش ایده آل پیاده روی نیازمند نوع طراحی و آرگونومی ساخت استاندارد و طبی باشد تا در هنگام پیاده روی فشاری بر روی پاها اعمال نشده و فرد بتواند ساعت های طولانی تری را به پیاده روی بپردازد . نداشتن یک طراحی ایده آل می تواند موجب ناراحتی پا شده و کیفیت ورزش را بکاهد . کفش مخصوص پیاده روی زنانه فوق همانطور که مشاهده می کنید دارای زیره نسبتا پهن و بزرگ است که اغلب کفش های پیاده روی نیز دارای چنین زیره ای هستند .

 

برای خرید کفش زنانه می توانید به سایت جوان مد مراجعه نمایید ، همچنین برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 10065

?