سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10075

?

از سری کفش های جدید و مخصوص پیاده روی می توان به کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10075 اشاره کرد . این کفش بی نظیر علاوه بر اینکه بسیار شیک و زیبا می باشد ، مناسب برای پیاده روی و کار های روزمره است که می توانید با خرید آن ، سلامت را به پاهای خود هدیه دهید . این کفش دوست داشتنی و پر فروش ، در سه رنگ مختلف مشکی ، سفید و صورتی طراحی شده است که هر سه رنگ آن دارای یک طراحی بوده و تنها در رنگ تفاوت دارند .

رنگ مشکی آن که در ادامه این مطلب نیز به آن اشاره خواهیم کرد یکی از محبوب ترین رنگ ها می باشد که می توانید آن را با بیشتر تیپ ها و شلوار های رنگی با هر جنس بپوشید . این رنگ همه پسند بوده و طراحی هفت رنگ زیره کفش نیز سبب شده تا نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند . این کتانی بسیار نرم و راحت بوده و به دلیل استفاده از اجناس مرغوب و منعطف ، به پا هیچ فشاری را وارد نکرده و به شما اجازه خواهد داد تا مدت زمان طولانی از این کفش استفاده کنید ، بدون اینکه پاها اذیت شوند .

با توجه به خرید اینترنتی شما مشتریان گرامی از فروشگاه کفش جوان مد قصد داریم تا در ادامه این مطلب با نقد و بررسی کامل محصول به ویژگی های یک کفش پیاده روی ایده آل اشاره کرده و نوع ساخت و تولید این محصول را به همراه بررسی جنس ، ویژگی ها و نحوه مراقبت و نگهداری از این کفش زنانه مخصوص پیاده روی بپردازیم .

  • کفش پیاده روی چه ویژگی هایی دارد ؟
  • نوع ساخت و طراحی کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10075
  • جنس رویه کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10075
  • جنس زیره کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10075
  • کفش زنانه مخصوص پیاده روی بهترین کفش تابستانی
  • راهنمای انتخاب سایز کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10075

کفش پیاده روی چه ویژگی هایی دارد ؟

هر کفش یا کتانی برای پیاده روی و ورزش مناسب نیستند ، چرا که عوامل زیادی در طبی بودن و استاندارد بودن کفش ها برای پیاده روی دخیل هستند که بایستی در هنگام خرید کفش پیاده روی به آن توجه داشته باشید . یک کفش پیاده روی ایده آل کفشی است که وزن بسیار سبکی داشته باشد تا پاها در هنگام پیاده روی طولانی و قدم زدن خسته نشود . این در حالی است که برخی از مدل ها هستند که برای پیاده روی و دوندگی طراحی شده اند ، اما وزن سبکی ندارد ، به همین دلیل توصیه می کنیم که حتما به این نکته توجه داشته باشید .

از مهم ترین دلایل سبک شدن وزن کفش های پیاده روی جنسی است که برای ساخت رویه و زیره کفش استفاده می شود . همچنین جنس رویه و زیره می تواند به دوام و کیفیت کفش تاثیر گذار باشد که باید به آن توجه داشته باشید . کفش های پیاده روی عمدتا بیشتر از سایر مدل ها تحت فشار هستند ، بنابراین باید دوام بالایی داشته باشند . یک کفش پیاده روی خوب تهویه هوای عالی را در داخل خود دارد و دمای داخل کفش را متعادل نگه می دارد .

نوع ساخت و طراحی کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10075

با توجه به اینکه کفش زنانه مخصوص پیاده روی فوق دارای اغلب ویژگی های یک کفش پیاده روی استاندارد را دارد ، با عنوان کفش مخصوص پیاده روی شناخته می شود که برای بانوان و دختران طراحی شده است . رنگبندی های شاد و مختلف این کفش سبب شده است تا تمامی بانوان و دختران در هر سنی که هستند بتوانند از این کفش استفاده کرده و احساس راحتی فوق العاده ای را داشته باشند . این کفش دارای رویه بافتی می باشد که تنفس پاها را بسیار بهبود بخشیده است تا بتوانیم بهترین تهویه را در داخل کفش داشته باشیم .

این رویه انعطاف پذیری بالایی دارد که هیچ فشاری را به پا وارد نمی کند . نوع بسته شدن این کفش به صورت بندی بوده که شما می توانید در صورت نیاز آن را سفت و یا شل ببندید . در داخل این کفش همچنین از یک کفی طبی ضخیم استفاده شده است که کف آن را بسیار نرم کرده است . قسمت رویه به خوبی به بخش زیره پرس شده است و حتی با استفاده از دوخت داخلی دوام این پرسینگ را افزایش داده اند .

زیره این کفش همچنین دارای شیب کاملا استاندارد است تا بانوان در هنگام دویدن و قدم زدن هیچ فشاری را بر روی اندام ها ، مفاصل و کمر خود نداشته باشند .

کفش پیاده روی زنانه کد 10074?

جنس رویه کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10075

جنس رویه کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10075 از بافت پارچه مش با الیاف شمعی پلی استر ساخته شده است که می توان آن را رویه ای بسیار با دوام و در عین حال نرم و انعطاف پذیر دانست . بافت پارچه مش به خودی خود دارای روزنه هایی است که تهویه هوا و ورود و گردش هوا را در داخل کفش بهبود می بخشد ، همچنین ساختار بافتی این کفش خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری عالی را به محصول بخشیده است .

این در حالی است که استفاده از مواد و الیاف پلی استر در داخل این کفش سبب شده است تا رویه تا حدودی ضد آب باشد و چرک پذیری کمتری داشته باشد . بنابراین با وجود رنگ مشکی که این کفش پیاده روی زنانه دارد ، چرک کمتری روی آن ایجاد  شده و همچنین به سهولت می توانید آن را پاک کنید .

این جنس کاملا در برابر شرایط محیطی مختلف ، سرما یا گرما ، رطوبت و خشکی ، نور آفتاب و … مقاوم است و طول عمر بالایی دارد . این جنس قابل شستشو می باشد و در صورت کثیف شدن شما می توانید با استفاده از آب ولرم یا سرد و همچنین مواد شوینده آن را بشویید .

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کفش زنانه مخصوص پیاده روی کد 10075

?