سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 10066

?

کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 10066 ، کفشی بسیار زیبا و دوست داشتنی است که با طراحی بسیار شیک و زیبای خود می تواند برای هر رده سنی قابل استفاده باشد . این کفش دخترانه و زنانه بسیار زیبا در سایزبندی های مختلف و در 4 رنگبندی روشن و تیره طراحی شده است که می توانید با سلیقه خود آن را خریداری کنید . این کفش دوست داشتنی و زیبا علاوه بر ظاهر شیک و همه پسند خود ، دارای طراحی بسیار خوبی می باشد که سبب شده تا مدل فوق برای پیاده روی و کارهای روزمره بسیار استاندارد و ایده آل باشد .

بنابراین شما می توانید با خرید کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 10066 کفشی زیبا و مناسب برای کارهای روزمره خود به ویژه پیاده روی داشته باشید و کیفیت ورزش را افزایش دهید . با توجه به محبوبیت این مدل در ادامه مطلب سعی داریم تا با نقد و بررسی محصول شما را با ویژگی های ساختاری آن ، جنس محصول و … آشنا کنیم . پس برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید .

  • کفش پیاده روی چه ویژگی هایی دارد ؟
  • ساخت ، تولید و طراحی کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 10066
  • جنس رویه کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 10066
  • جنس زیره کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 10066
  • شستشو و نگهداری کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 10066
  • آیا کفش پیاده روی با کفش دویدن متفاوت است ؟

کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 10066?

کفش پیاده روی چه ویژگی هایی دارد ؟

بهتر است که قبل از اقدام برای خرید کفش پیاده روی خود ، ویژگی های یک کفش پیاده روی را بشناسید تا بتوانید در هنگام خرید ، بهترین و مناسب ترین مورد را انتخاب کنید . یک کفش پیاده روی خوب کفشی است که انعطاف پذیری بالایی را در بخش رویه و زیره داشته باشد ، تا پاها در هنگام قدم زدن تحت فشار قرار نگیرند . ارتجاعی بودن زیره کفش های پیاده روی می تواند از وارد شدن فشار زیاد در هنگام برخورد کفش با زمین ، می تواند از شدت ضربه کاسته و از وارد شدن فشار به پاها جلوگیری کند .

جنس رویه و زیره موثر ترین عامل در انعطاف پذیری کفش می باشد که بایستی در خرید به این دو فاکتور مهم توجه داشته باشید . و اما یک کفش پیاده روی ایده آل کفشی خواهد بود که از وزن سبکی برخوردار باشد تا پاها زود خسته نشوند و فشاری بر روی کمر اعمال نشود . طراحی و نحوه تولید محصول نیز بسیار مهم است زیرا پاها بایستی در کفش آزاد باشند و انگشتان به راحتی تکان بخورند . همچنین نوع شیب زیره ، پهنا و ارتفاع آن نیز بسیار اهمیت دارد .

ساخت ، تولید و طراحی کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 10066

با توجه به توضیحاتی که در رابطه با ویژگی های یک کفش مخصوص پیاده روی گفته شد ، می رسیم به کفش مخصوص پیاده روی زنانه تا ببینیم نوع ساخت ، تولید و طراحی آن چگونه بوده و آیا مناسب برای پیاده روی و کار های روزمره می باشد ؟ فروشگاه جوان مد با توجه به خصوصیات این کفش پیاده روی که دارای اغلب ویژگی های یک کفش پیاده روی می باشد ، آن را در این دسته قرار داده است تا بانوانی که به دنبال یک کفش راحتی و بسیار خوب برای پیاده روی هستند بتوانند این محصول را پس از پسندیدن خریداری کنند .

این کفش در 4 رنگ مختلف تولید شده است که مدل فوق رنگ نقره ای این کفش است اما شما می توانید آن را در رنگ های سفید ، مشکی و طوسی نیز انتخاب و خریداری کنید . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این کفش دارای زیره ای مرتفع بوده و رویه آن نیز به صورت براق و اکلیلی طراحی شده است که استفاده از هولوگرام های رنگی در کناره ها سبب شده تا این کفش بسیار شیک و زیبا باشد . رنگ و طرح آن کاملا مناسب برای تمامی سنین به خصوص بانوان جوان می باشد که می توانند حتی آن را با انواع تیپ ها ست و هماهنگ کنند .

این کفش علاوه بر زیبایی و طراحی بسیار عالی و آرگونومیک خود ، دوام و استحکام خوبی نیز داشته که به واسطه پرسینگ عالی و دوخت خوب ، این دوام را کسب کرده است . کفش فوق در هر چهار رنگ نیز به صورت بندی بسته می شود و دارای کفی طبی و ضخیم است .

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کفش مخصوص پیاده روی زنانه کد 10066

?