سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتانی مردانه آدیداس پیاده روی کد 10005

کتانی مردانه آدیداس کلیماکول یشمی از محصولات محبوب برند مطرح آدیداس می باشد که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و در همان ابتدای ورود به بازار به علت استایل زیبایی که به پاهای شما می دهد مورد پسند بسیاری از جوانان شیک پوش قرار گرفت . این کتانی در دو رنگ زیبای یشمی و مشکی موجود می باشد که هر کدام از این رنگ ها استایل خاصی را به پاهاس شما عزیزان می دهد . کتونی مردانه آدیداس کلیماکول یشمی با برترین کیفیت و بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی جوان مد که عرضه کننده ی برترین کفش ها و کتونی های مردانه و زنانه در ایران می باشد وجود دارد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید .

کتونی مردانه آدیداس کلیماکول یشمی یکی از مدل های برند محبوب آدیداس می باشد . این برند در سال 1924 و توسط ” آدولف داسلر ” در کشور آلمان بنیان گذاری شد و در همان ابتدای ورود به بازار به صورت بی سر و صدا به فعالیت خود در زمینه ی تولید انواع پوشاک ورزشی و کفش و کتونی مردانه و زنانه ادامه داد ، حال پس از سال ها فعالیت در سال 2018 کمتر کسی در دنیا می باشد که این برند مطرح را نشناسد . به تازگی این برند محبوب با تیم ملی فوتبال کشورمان قرارداد همکاری امضا کرده است و در جام جهانی 2018 البسه ی تیم ملی ایران را تهیه خواهد کرد .

جنس رویه کتونی مردانه آدیداس کلیماکول یشمی:

رویه کتونی مردانه آدیداس کلیماکول یشمی از جنس بافت متراکم می باشد که مهمترین خصوصیت آن تهویه ی مناسب هوا می باشد و جریان هوا را درون کتونی شما به حرکت در می آورد و این عما باعث عدم بو گرفتن پای شما به هنگام استفاده ی طولانی مدت از این کتونی می شود که در بسیاری از فصول سال به ویژه در فصل تابستان مورد استقبال گسترده ی عموم مردم قرار می گیرد . همچنین بند های روی این کتونی مردانه از جنس بافت می باشد که برای جلوه دادن به این کتانی بر روی آن قرار داده شده اند و کاربردی برای محکم کردن کتونی در پای شما ندارند . همچنین بر روی زبانه ی این کتونی مردانه لوگویی وجود دارد که بر روی آن کلمه ی Climacool نوشته شده است و هدف آدیداس از این عمل معرفی هرچه بیشتر این مدل از کتونی به عموم مردم است .

 

برای خرید کفش و کتانی به فروشگاه کفش و کتانی جوان مد مراجعه نمایید ، همچنین برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کتانی مردانه آدیداس پیاده روی کد 10005