سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های کتانی پوما اصل

?

همه چیز درمورد کتانی پوما اصل

شرکت پوما یکی از شناخته شده ترین و بزرگترین تولیدکنندگان کالاهای ورزشی آلمانی است و در سطح بین المللی نیز شهرت بسیاری دارد. مارک کتونی های پوما اصل تصویر یک گربه بزرگ (مارک پوما) است. با کتانی های پوما اصل مطمئن خواهید بود که در زندگی روزمره و هنگام تمرین به راحتی می توانید حرکت خود را انجام دهید اما راحتی تنها امتیاز این برند نیست.

کیفیت ، سبکی و استحکام از مهمترین شعارهای این شرکت است. چیزی که احتمالا از قبلاً نمی دانید این است که تاریخچه پوما با آدیداس کاملاً در هم آمیخته اند. در این مقاله ما همه آنچه را که باید در مورد این برند محبوب کفش بدانید به شما خواهیم گفت.

 

نگاهی به تاریخچه پوما

اگر به تارخچه آدیداس نگاهی بیندازید به سرعت می فهمید که چرا این دو شرکت از ابتدا با یکدیگر رقابت می کردند. شرکت پوما در سال 1948 توسط رودولف داسلر در هرتسوگنآوراخ (Herzogenaurach) تاسیس شد. رودولف داسلر در سال 1920 با برادرش آدولف داسلر شرکت تولید کفش ورزشی به نام ” کارخانه کفش ورزشی داسلر” (Sportschuhfabrik Gebrüder Dassler) را افتتاخ کردند.

با این حال ، اختلاف نظراتی بین دو برادر به وجود آمد ، به طوری که پس از جنگ جهانی دوم آنها از یک دیگر جدا شدند و کارخانه کفش آنها به دو شرکت آدیداس و پوما تقسیم شد. رودولف داسلر می خواست ابتدا نام تجاری “رودا” را به کار ببرد ، اما سرانجام از لقبی که دوستانش در جوانی به وی داده بودند یعنی “پوما ” به معنی یوزپلنگ درنده امریکایی استفاده کرد. این برند سرانجام در اول اکتبر 1948 به ثبت رسید و از همین طریق بود که داستان موفقیت پوما آغاز شد.

ویژگی های کتانی پوما اصل?

در ابتدا ، این شرکت بر روی تولید کفش فوتبال تمرکز داشت. مدل “اتم”  و بعد ها مدل ” سوپر اتم” به سرعت در میان حرفه ای های فوتبال محبوب شدند. نکته ویژه کتانی های پوما اصل ورزشی آن زمان میخ های پیچ دار آنها بود که در آن زمان یک فناوری منحصر به فرد به حساب می آمد.

کفش های و کتانی های پوما اصل در سایر ورزش ها نیز بسیار محبوب شدند و ستاره های بی شماری از سراسر جهان ، از جمله پله ، بوریس بکر و سرنا ویلیامز از آن استفاده می کردند. در سال 1968 آرم معروف این مارک طراحی شد و همزمان کفش های بسکتبال “سوده” نیز به بازار عرضه شد. پس از مرگ رودولف داسلر در سال 1974 ، پسران وی شرکت را به دست گرفتند.

 

برای خرید کتانی مردانه می توانید به فروشگاه کتانی جوان مد مراجعه نمایید ، همچنین برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

ویژگی های کتانی پوما اصل

?