سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتانی دخترانه اسپرت کد 10069

?

کتانی دخترانه اسپرت کد 10069 از جدید ترین و محبوب ترین مدل های اسپرت دخترانه و زنانه فروشگاه آنلاین جوان مد می باشد که با توجه به استقبال بسیار عالی فروشگاه این مدل را در سه رنگ مختلف و با سایزبندی های متنوع موجود کرده است تا دختران نوجوان و همچنین بزرگسالان نیز بتوانند کفش زیبای اسپرت را خریداری کرده و از آن استفاده نمایند .  انتخاب یک کفش زنانه شیک و اسپرت می تواند در تیپ و استایل شما نقش بسزایی داشته باشد ، بنابراین شیک پوشان همواره به انتخاب کتانی ها خود اهمیت می دهند .

کتانی دخترانه اسپرت کد 10069 به دلیل طراحی اسپرت گونه خود قابل پوشیدن و هماهنگ شدن با بیشتر شلوار ها و تیپ ها را دارد . شما می توانید این کفش را برای کار های روزمره ، برای مهمانی ، برای ورزش های معمولی و پیاده روی ها استفاده کنید چرا که هم ظاهر و هم طراحی آن بسیار عالی بوده و محصول کاملا طبی و آرگونومیک می باشد ، بنابراین هیچ فشاری را برای پا به دنبال نداشته و می تواند سلامت پاها را تضمین نماید .

  • طراحی ظاهری کتانی دخترانه اسپرت کد 10069
  • نحوه تولید و کیفیت کتانی دخترانه اسپرت کد 10069
  • جنس رویه کتانی دخترانه اسپرت کد 10069
  • جنس زیره کتانی دخترانه اسپرت کد 10069
  • نگهداری و شستشو صحیح کتانی دخترانه اسپرت کد 10069
  • استفاده از کتانی دخترانه اسپرت کد 10069 برای پیاده روی

کتانی دخترانه اسپرت کد 10069?

طراحی ظاهری کتانی دخترانه اسپرت کد 10069

در اولین گام هر خریدار قبل از توجه کردن به نوع طراحی و ساختار کفش به ظاهر آن توجه دارد چرا که یک کفش آرگونومیک بایستی توام با زیبایی باشد تا مورد پسند و استقبال قرار گیرد . با توجه به تصاویری از محصول که در بالا مشاهده می کنید ، این کفش دارای طراحی روزنامه ای بوده که به رنگ صورتی می باشد . مدل های دیگر این محصول در رنگ مشکی و سبز طراحی شده اند که مشتریان می توانند بر اساس سلیقه خود اقدام به خرید کتانی دخترانه اسپرت کد 10069 را خریداری کنند .

کتانی فوق از داخل دارای آستری می باشد که داخل کتانی را نرم کرده است تا دیگر احتیاجی به پوشیدن جوراب نیز نداشته باشید . همچنین کفی در داخل کتانی قرار گرفته است تا پاها احساس نرمی و راحتی بیشتری را داشته باشد . این کتانی دارای طراحی اسپرت بوده و زیره آن کمی قطور و با ارتفاع بالا در نظر گرفته شده و طراحی شده است . در بخش های کناری کتانی از چندین نوار های براق مشکی استفاده شده است که جزئیات کفش را به سمت و سوی رنگ مشکی سوق داده است .

اما پس زمینه روزنامه ای این کفش رنگ شاد و جذاب صورتی را دارد که تلفیق این دو رنگ در کنار هم سبب شده تا کتانی دخترانه فوق ظاهری دوست داشتنی برای دختران داشته باشد . زیره کفش نیز به صورت دو تکه ساخته شده است که لایه زیرین آن به صورت عاج دار و به رنگ مشکی می باشد که طراحی زیبایی را به این کفش اسپرت بخشیده است .

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کتانی دخترانه اسپرت کد 10069

?